El saludar al company ciclista no és només per educació, és una manera de dir "si necessites alguna cosa, compta amb mi"

lunes, 12 de noviembre de 2012

Resum i planificació de la setmana

Hui dilluns es hora de fer balanç de la semana que hem passat i de començar a planificar aquesta.

Començarem per el resum de la semana. Com ja vaig comentar, dilluns vaig poder eixir a entrenar amb la BTT i dimarts vaig fer l'entrenament de força, fins ací tot bé, el problema va vindre quan dimecres va ploure i ja no vaig tindre ganes de tornar a fer força, per tant vaig fer dia de descans. Dijous si que vaig eixir a entrenar a la calderona, divendres festa un altra volta :s i dissabte vaig fer una bona ruteta de BTT, diumenge descans total.

Dissabte vaig eixir amb la intenció de fer una ruta que fora relativament dura, a la fí 57 km, 1500 metres de desnivell positiu i 3 hores amb 50 minuts de temps. Eixint desde Quatretonda, pujant fins a la caseta del guardes del Benicadell, per senda fins a baixar  a Salem i de ahí pujant al collao de Terrateig.

Perfil de la ruta del dissabte.
Espectacular vista des del Benicadell


En resum, aquesta semana han eixit 168 km i 9 hores i mitja de temps d'entrenament amb la BTT (1 dia d'entrenament de força).

Pel que fa a la planificació d'aquesta setmana hi han dos factors a tindre en conter. Primer tenim les probabilitats de pluja, que tot fan indicar que plourà més d'una vesprada, i segon la suspensió de la Marató de BTT, de manera que és el final de la temporada. Per tant, pense que aquesta semana no eixiré tant amb la BTT i començaré amb l'entrenament de "rodillo" i a l'entrenament de força introduiré exercicis del tren inferior.

En quant a la idea d'acabar la temporada i anar pensant  en la pròxima encara no tinc molt clar quantes setmanes vaig a dedicar a cada cicle, l'objectiu és seguir el pla d'entrenament de Chema Arguedas per a BTT. Faré el conter per a poder arribar a meitat d'abril en bona forma i començar a disputar alguna marxa, com es la de Villar del Arzobispo.

L'entrenament amb "rodillo" el començaré amb una sessió de 45', dividida en 10' inicials i finals al 65 % i els restants 25' al 70-75 % (vorem que eix al final ...)

No hay comentarios:

Publicar un comentario