El saludar al company ciclista no és només per educació, és una manera de dir "si necessites alguna cosa, compta amb mi"

miércoles, 7 de noviembre de 2012

Entrenament de força

Com ja vaig comentar a l'entrada del bloc referent a la planificació de la setmana, dimarts i dijous serien els dies elegits per a fer l'entrenament de força. Ahir dimarts si que vaig poder entrenar i seguidament vos detallaré algunes característiques d'aquest entrenament.

L'entrenament de la força es molt important per al ciclista de BTT, ja que amb aquest aconseguirem tonificar la part superior del cos a més a més d'augmentar la força màxima. La idea es entrenar tant el tronc superior com l'inferior, encara que estes setmanes sols estic fent la part superior ja que encara estic "apretant" en la BTT.

Com tot entrenament sempre hi ha un primer període d'adaptació (en el que estic actualment) i més avant ja passararem a entrenar la força resistència i la força màxima.

Per el que fa al període d'adaptació (primer mes aproximadament) estic fent un circuit de uns 8 exercicis amb 3 series per exercici i 15 repeticions, descansant 45 segons per repetició. Ara l'important es poder arribar a les 15 repeticions sense anar justet. Cal dir que l'entrenament el faig a casa amb mancuernes.

En aquest enllaç vos deixe les taules i els exercicis que faig exercicis amb mancuernes


No hay comentarios:

Publicar un comentario